söndagsmorgon

ra  ja nu har det gått en tid igen dagarna går långsamt för mig nu tycker jag det är ju så himla kallt så jag vill inte gå
ut  och gå med stavar hjälper inte att man har mammelucker på sig  fryser ändå
jag väntar bara  nu på att det ska bli 27 januari för då ska jag till  lasarettet och ta prov i höftbenet de sticker in en
nål där och suger ut benmärg  sen får jag vänta på besked i ca  två veckor kanske eller om det är allvarligt då
får jag nog besked fortare så de kan börja med någon behandling det känns inte så roligt men läkaren har ju sagt
att jag ska bearbeta  det här antingen är det ju leukemi eller anemi  vad kommer allt ifrån jag tänker på att jag
operera ju min hand för cancer för ett par år sen   kanske det har någon beröring med det men det är bara
spekulationer från min sida men jag hoppas ju att det går att få någon medicin för det det har ju gått framåt
inom medicinen  säkert sitter jag här och skriver nästa år med jag tänker inte ge upp i första taget jag har mycket
kvar än att leva för jag har ju inte fått några barnbarnsbarn och det vore kul att få uppleva  vi får se Slut INGA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0