skottår

ja nu är det skottår men jag ska inte fria det blir för dyrt att gifta sig och vad spelar det för roll  det blir ingen skillnad
i alla fall det är ju samma gamla gubbe i så fall för att hitta nått nytt nu det  är kört ingen som vill ha en gammal sjuk
kärring i alla fall och tjock dessutom det blir väl lika träligt  i alla fall skönast är det när jag sover om det går då
behöver jag inte tänka så mycket på allt skit jag tycker allt är piss just nu varför skulle jag just få leukemi läkaren
säger att det är en snäll variant men vem fan kan tro på det läkare har ljugit förr sen att bo så här som vi gör är
ju inte så uppmuntrande heller mina aktiviteter är ju på stan men jag kör ju inte bil så gärna sen men Sven han
gottar sig med sitt det finns ju knappt en människa här  som är ute alla sitter väl inne och ugglar tur att jag har min dator som jag kan skriva av mig på när den fungerar och det gör den för det mesta ska  koka mig en kopp kaffe
se om  man blir piggare men det gör väl ingen skillnad det heller humöret är inte  på topp precis men vad fan gör det kanske  bättre nästa gång i morgon ska Sven till Västerås på bowlingmatch de ska åka buss halv tolv då ska jag  rensa bort kläder som bara ligger och hänger här det går inte åt så mycket nu för tiden man skulle bara
behöva en mysdress mors
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0