måndagsmorgon

ja nu är det måndag igen har haft en skön  helg vari på 80 års middag  sen har vi bara varit
vädret  har  varit  jättebra  men  sen är det vintertid har dragit tillbaka klockan en timma
sovit lite taskigt men det blir fler nätter som blir bra har lite svårt att glömma bort att vi
sen i somras  när vi hade fest i stugan och Roger och Emma hade gjort så fina sånghäften
då åkte vi hem  hade glömt min medicin hemma men jag ångrar mig så dant hade nog
klarat mig ett par timmar till men sånt vet man ju inte men allt går över
kanske att jag får lite dragspelsmusik om två år när jag fyller  80 då ska jag inte svika
men åren går fort trodde väl aldrig att jag skulle bli så gammal men kul  är det i alla fall'så länge m
jag orkar hänga med i tempot ska  cykla ut nu kanske det blir en sväng till Lidl mors

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0