solsken

                    nu är det måndag sist jag skrev så satt jag här ensam för Sven låg och sov
                    men sen vaknade han av skrammel från mig så då gick vi ut en timma i kylan
                    det var jätteskönt och  kaffe när vi kom hem och tv till klockan elva sen en ny
                    dag så nu sitter jag här igen lite svårt att vara ifrån  min lapptopp
                    en promenad på  förmiddagen sen boule på eftermiddagen och sen är dagen slut
                    i morgon  blir det gympa först  om  alla maskiner finns på plats och är lagade
                   sen promenad på eftermiddagen bäst att hålla igång så länge jag orkar
                   i dag är det 24 år sen Anette och Björn gifte sig oj vad tiden går jag var gift 27 år
                   innan  barnens pappa dog härliga år när barnen var små 
                   så nu lever man bara på minnen men nu är jag ihop med min tredje man och det funkar
                   hur bra som helst vi är lika gamla och har ungefär samma krämpor och samma intressen
                   det fungerar  väldigt bra mors mors
                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0