Höstväder

                    Nu ska jag försöka skriva av mig lite tankar det finns mycket i huvudet men allt vill jag inte skriva här
                    Jag kommer knappast ihåg vad jag skrivit förut men det spelar ju egentligen ingen roll .
                    Telefonen är så tyst nu för tiden vi är nog helt bortglömda och jag vill inte ringa till någon heller för jag
                    är rädd att jag stör för alla människor har ju så mycket att göra men jag har kontakt med mail till barnen
                    och det är kul inte detsamma men det duger Jag har ju Sven så ensam är jag inte , just nu är jag det
                    för han är på avslutning på bowlingen de skulle spela sen äta  Tacos det är rätt åt dem
                    I sommar ska vi inte åka någon resa det känns skönt faktiskt Sven känner sig inte riktigt bra hans
                    blodtryck var  lite för högt sen är magen i olag men det går säkert att kurera honom ont krut förgås
                    inte så lätt men i alla fall så stortrivs i våran nya lägenhet det är så bra
                    Vi ska nog åka på några boule tävlingar om vi blir uttagna och det blir vi nog enligt de som bestämmer
                   nu ska jag kolla på småkockarna de är så härliga och jätteduktiga har suttit länge nu och pratat med
                   min dotter i telefon det var jätteroligt vi hann ventilera väldigt mycket mors till nästa gång
                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0