slut på veckan

 
 
                                            ja nu är det söndag kväll  ny vecka i morgon det blir nog en lång vecka tror jag
                                            måndag cirkeln tisdag gympa onsdag boule torsdag resa till Åland med SKPF
                                           fredag lördag söndag barnvakt till Svens barnbarn  men Sven   får väl
                                          underhålla dem jag har  kommit ifrån att leka med barn antagligen är jag
                                          för bekväm av mig och jag tycker inte det är  roligt längre
                                          så var det med det och så får det bli
                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0