regnväder

 
 
                                 I dag är det höstväder regn och blåst har varit hos tandläkaren i dag
                                 fick beröm för att jag sköter mina tänder så bra god munhygien har jag
                                 det är skönt att tänderna är bra  för det är ganska dyrt att besöka dem
                                 jag är ju till åren kommen så de har ju suttit i mun några år i alla fall
                                vi mår bra Sven och jag i går kväll käka vi pepparbiff grönsaker och
                               dela en flaska vin vi fira att vi har varit förlovade  i två år två jättebra år
                              hoppas vi får dela flera flaskor vin han och jag.
                               vi skulle spela boule i dag men regnet satte stopp för det hoppas vi kan
                              spela nästa vecka jag är så nyfiken på om jag kan spela  om min arm stoppar
                              för det men jag vill ju gärna prova
                              i kväll ska vi gå på bostadsmöte och höra hur tanterna gnäller om städningen
                              i tvättstugan  skitträligt är det att höra på dem  men vi  använder ju inte den
                              men vi vill ha bort trädet på gården och ingen parkering där alls.
                              vi hoppas på det bästa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0