första maj

 
                                        Första Maj  jag ska inte gå ut och demonstrera skulle vara då för att jästen år så
                                        jävla dålig  har just satt en deg till rågbullar och degen den rör sig inte i bunken
                                       ja de som känner mig  vet vad som kan hända den stackars degen och bunken
                                       men så drastiskt ska det väl inte bli i dag hoppas jag
                                       kokar även soppa  vi äter ju mycket soppa så jag hittar på alla möjliga grönsaker
                                       Sven är försökskanin men av hans kroppshydda så går det ingen nöd  på honom
                                       i går kväll var vi ute i regnet  och sprang omkring i stora vattenpölar vi var blöta
                                       ända in på kroppen  har nog skrivit om det förut men det har ingen betydelse
                                       åldern tar ut sin rätt men än vill jag inte kasta i handduken har mycket kvar att
                                       göra. ska ju baka rågbullar nu som exempel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0