Facebook

 
 
                                 Jag gamla tant är med de unga på Facebook helt otroligt men jag erkänner
                                 att jag är inte så smart vissa saker  kan jag ju inte men då har jag bra hjälp
                                 fast å andra sidan så försöker jag klara mig själv för jag vill inte bli någons
                                 belastning ungdomarna har ju mycket omkring sig med jobb och familj men
                                behöver jag hjälp så kommer det en son och hjälper mig han bor ju bara en
                                bit härifrån och det är jag så glad och tacksam för
                                Sven och jag sitter och plockar med  lapptoppen in på halva nätterna ibland
                                för tv är inte mycket att ha  så vi lär varann mycket det inte jag kan det kan han
                                och tvärtom så vi kompliterar varann bra  tittar ut nu egentligen så skulle  man
                               ha gardiner för fönstren så man inte såg skitvädret regn och åter regn nästan
                               dygnet runt. I går var vi och spela bilbingo Sven vann 1000 kronor jag vann
                               inget men våra kompisar som åkte med oss vann båda två det var kul
                               Den här veckan är det  lugnt ska kanske baka  lite rosenbröd och källarfranska
                               har beställning på det  men det ska inte levereras förrän den 4 juni så än finns
                               gott om tid men nu är ju vädret lämpat för bakning får se hur det blir
                              jag kanske fastnar på Facebook  men å andra sidan finns det ju riktiga bagare
                              som säljer bröd men bakar jag själv så vet jag ju vad  brödet innehåller
                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0