boule

I dag på förmiddagen har vi varit och spela boule hoppas min arm klarade det det visar sig i morgon om jag kan röra den men då ska jag gå på gympa så då måste den vara ok jag var in på Facebook i går skrev en del kommentarer men de finns inte med när jag kollade i dag skit samma det förresten ska inte bry mig att skriva fler lika bra att sluta med allt skrivande kanske jag skriver fel saker så det är nån som inte gillar det jag bryr mig inte så mycket om det skönt att det var lite varmare i dag så man inte frös fingrarna av sig när vi cyklade Sven sitter med sin telefon och leker med sin "bondgård" urlöjligt är det men Annika är lika knäpp hon Kurt har samma inställning som jag det är sjukt tycker vi jag har i alla fall en som tycker lika som jag de är värre än ungdomarna det piper i telefonen ofta då är det nån jävla ko eller höna som ska ha mat eller så ska de köpa eller sälja något rena rama idiotin är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0