valborgsmässoafton

 
 
                               Här sitter jag framför lapptoppen Sven kollar på nån bonde från 1800 talet som arbetar
                               med gamla redskap han tycker det är roligt men inte jag är nog lite mer modern av mig
                               det är på tv och inget annat förstås I kväll har vi ätit sill och potatis med en liten nubbe till
                               det var gott sen gick vi till slottet men vi blev jätteblöta  sen hoppa vi vattenpölarna så att
                               liktårna blev uppblöta kul hade vi nu hänger kläderna på tork i badrummet.
                              har tända ljus på bordet  i köket det är mysigt jag ska kolla min facebook om en stund
                              det är kul men vet inte  hur jag ska sköta den ännu men det kommer nog det också
                              jag är nog för gammal för sånt här men lite nyfiken är jag trots allt.
                            
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   
                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0