valborg

 
                                  Snart Valborg försökte att komma in på Elins blogg men jag vet inte hur man gör
                                  jag är väl lite knäpp i huvudet kanske.
                                  I dag har vi varit till Hulo  i Vagnhärad jag handlade två jumprar och ett par byxor
                                  Sven köpte skor och  två tröjor vi hade med oss en kompis till mig hon handlade
                                  byxor och tröjor hon med ganska billigt där.
                                  Jag var till Vingåker för ett tag sen i en affär som säljer strumpor och  underkläder
                                  handlade sockor till Sven och mig  tyckte det var billigt men  fick nästan en chock
                                  i dag när vi kollade på exakt lika strumpor jag köpt  i Vingåker de här som Sven köpte
                                  var 50 kronor billigare det var ju kul jag som trodde jag gjort ett kap  men icke sa nisse
                                 Det fanns mycket klänningar men ingen som jag gillade så det blev inget köp
                                 kanske det finns i Norrköping vi ska ju dit nån gång  slut  för i dag
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0