söndagseftermiddag

 
 
                                      Nu  är veckan slut igen  snart en ny  jäktig vecka till Påsk
                                      det är något varje dag men det är skönt  det med.
                                      Påskafton blir vi femton stycken på mat här det blir skoj
                                      men  det är ju lite roligt jobb innan sen tycker jag  när alla
                                      har  åkt hem till sitt då går nästan luften ur mig tiden går så
                                      fort när man har roligt. Påskdagen  sen ska vi till Svens dotter
                                      med familj och äta men jag tror nog att jag  är ganska trött då
                                      men det får väl gå det med man vill ju inte vara avig heller
                                      men jag tycker allt är trist just nu  för min arm är kass jag är så
                                      begränsad av vad jag kan göra  förut stickade jag sydde kassar
                                      virkade och höll på med mycket kul men nu är det kört med allt
                                      sånt Sven har ju sysselsättning i alla fall det är ju motortävlingar
                                      på tv jag hör bara ett surr från vardagsrummet annars ett jävla
                                      liv från mobilen eller lapptoppen men det är ju tur att han har
                                      något att göra. jag har ju min gympa två dagar i veckan sen
                                      lite stavgång. Men ju äldre man blir ju mindre blir det att göra
                                      sånt är liver men i stora drag går det ingen nöd på mig men lite
                                      måste man ju gnälla. fortsättning följer efter Påsk.
                                             
                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0