påskafton

 
 
                          Påskafton nu 2014 sitter och väntar  på gäster som ska komma hit. Det ska bli roligt
                          Det är barn och barnbarn och så några fler  vi blir 14 st.
                          Satte mig vid datan för att tiden ska gå lite fortare. Det blir väldigt långsamt här ibland
                          Sven han ägnar mycket tid med sim mobiltelefon sitter flera timmar och spelar spel
                          har visst en bondgård  med djur  men det är ju tur att han har något att göra jag har
                          hur mycket tid som helst ibland vet jag inte vad jag ska ta mig till
                          Ska ta ner cyklarna från vinden så då kan jag ta mig en tur neråt Norrköping så då
                          går väl i alla fall den tiden och kanske fler dagar
                          Ska bjuda på porterstek i dag sås med vispgrädde det blir mums sen har jag gjort
                          flera olika sallader. Kaffe och marängtårta som Kjell beställt
                          I morgon blir det middag hos Annika och Kurt klockan tre då är man väl ganska
                          trött skulle jag tro det har varit lite stök här men jätteroligt
                          nej nu ska jag ställa mig vid spiseln och göra färdigt med maten.
                         
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                         
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0