bloggar

 
 
                                 Hurra jag kom in på Elins blogg jättekul var det men nu undrar jag om jag kan
                                 skriva någon kommentar  där, klockan är halv tolv lördag kväll inget trött alls
                                  blev så superglad att jag lyckades  med något  när det gäller  lapptoppen
                                 nu vill jag bara lära mig mer och mer men jag har ju en bra lärare som heter
                                 Roger men jag är ju lite trög sa jag lite  men jag menar mycket trög förstås
                                 söndag i morgon blir nog en cykeltur  men då ska jag sitta kvar på cykeln och
                                 inte ligga under den tror jag i alla fall längtar till i morgon och få se resultatet
                                 god natt klockan är  nu snart  tolv midnatt alltså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0