busväder

 
                        Fy vilket busväder det är ute knappast att det kan vara inne där är det skönt.
                        Sven kollar på biltävlingar på tv jag är inte intresserad av det utan jag sitter
                        hellre vid datan.Jag gör som tjuren Ferdinand sitter under korkeken och luktar
                        på blommorna. Ja riktigt kanske det inte är så för mig men i bland känner jag
                        mig så jag går in i ett av mina favoritrum med ett korsord sätter på en skiva
                        med bra musik  det känns bra och avkopplande.  Och jag vill  helst inte bli störd
                       Men var är sommaren skulle inte bli förvånad om jag vakna en morgon   och det
                       var full snöstorm ute för jag tycker världen är upp och nervänd nu för tiden
                       Skillnad var det när jag var barn( det var längesen) då var det sommar och vinter 
                       när det skulle vara det.  Men världen förändras och det kanske är tur det
                       Slut för den här gången                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0