missnöje

                           
 
                              Har nu gått en tag sen jag skrev här har inget att skriva om det händer inte så mycket
                              just nu i mitt liv. Men jag känner mig i alla bättre nu och det är skönt. Var hos en bra
                              sjukgymnast i går  skulle göra en del övningar med huvudet och det gör jag  jag tycker
                              det går bra.Ja nu har väl sommaren kommit tror jag i alla fall för skolorna  har stängt
                              och studenterna har slutat skrika på gatorna. Då är det sommar fast vi har ingen värme
                              Och snart är det Midsommar och sen  blir det snart mörka kvällar med tända ljus det
                              går fort. Pratade nyss med  en av mina söner de åker  till Italien snart det lät inte så dumt
                              Vi  har inget planerat alls känner inte för någonting just nu  vill helst vara hemma det
                              känns bra faktiskt.Sven fyller ju snart  kommer det någon blir det kaffe och lite bröd
                              kanske blir det köpt bröd det duger det med  jag har inte det rätta stinget längre.
                              kommer just nu på att jag är väldigt  missnöjd med allt.
                              Men allt ordnar sig nog i alla fall.I morgon  är det en ny dag.
                         
 
                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0