kristallsjukan

 
 
                               Ja i dag är jag inte frisk alls var i går på Akuten vaknade på morgonen att hela
                               sängen gick runt en hemsk upplevelse var det. Jag ringde till  Rådgivningen
                               och hon skrämde upp mig ordentligt så mitt blodtryck steg  riktigt i höjden inte
                               så bra precis Men jag fick träffa en läkare som gjorde en ordentlig undersökning
                               på mig  och hon  sa att det var med all säkerhet Kristallsjukan jag hade fått det
                               var ju på sätt och v is skönt det för på rådgivningen sa hon att det var säkert en
                               stroke och då blev jag rädd fast det här är ju inte så kul det heller  med yrseln och
                               allmänt dålig men det går välk över.Har kollat nu på datan om just den sjukdomen
                               och  det finns ju olika behandlingar man kan få en sjukgymnast utför ju dem
                               Men i dag ska jag bara slappa sol i dag så det blir väl balkongen en stund för jag
                               är fortfarande yr i knoppen
                           
                        
                              
                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0