köttbullsrullning

 
 
                                    snart tredje advent vi har firat ett  tvåårsjubileum kanske inte mycket att fira
                                    men i våran ålder  så får man ta vara på alla små glädjeämnen som finns
                                    vi var först på bio och såg  INGEN ÄGER MIG med Persbrant den var  väl
                                    sevärd sen var vi på Rhodos och åt på kvällen  jag fick fem knallröda stora
                                    rosor av Sven som hade namnsdag på dagen efter då gav jag honom ett
                                    par skinnhandskar han blev jätteglad det är så roligt att ge bort saker
                                    särskilt Sven för han  har inte blivit  så uppvaktad förut i sitt liv det var
                                    väldigt sparsamt med komplimanger och presenter. Ska strax iväg till
                                    vårdcentralen och ta en spruta för lunginflammation förut har jag tagit
                                    influensasprutan jag är ju i riskzonen  Det har ju blivit så för jag har ju varit
                                    i en miljö  med  rökare förr rökte ju folk inomhus och i bilar det får jag
                                    sota för så mina lungor fungerar nog inte som de ska men  tiden får utvisa
                                    hur det blir med den saken det är bara att ta en dag i taget fast lite orolig
                                    är jag i alla fall   mors mors

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0