första advent

 
 
 
 
                                                   ja nu har det blivit första advent tiden rullar på minnsan
                                                  Sven har bakat en saffranskaka  till  kaffet i dag bara vi
                                                  vi ska gå till staden sen och titta  på julskyltningen mest
                                                  folk som springer runt benen  och jäktar och far men en
                                                  liten stund kan man väl offra just nu  var kakan klar så
                                                  nu kan vi klä på oss och gå ut.
                                                  jag var nog lite elak när jag skrev  om Sven i ett annat
                                                  inlägg menar inte så mycket med det för han är  snäll
                                                  och god vi har det jättebra tillsammans och kan  skoja
                                                  med varandra säger jag att det är något jag vill ha så
                                                  säger han ja det  blir bra  ska gå ut nu så hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0