Ullared

 
 
                                  Oj vilken lördag jag har haft. Jag och  en kompis till mig åkte från Nyköping
                                  klockan fem på morgonen. Destinationen var Ullared en lång resa tyckte vi.
                                  Vi var framme klockan  elva  på förmiddagen. Ingen kö utanför vi kom in
                                  trodde vi men oj vad folk  det var inne i varuhuset och vagnar  var det precis
                                  överallt det fanns ingen chans att ta sig fram. Vi trängde oss igenom och jag
                                 fick tag i en liten flaska hårspray och en burk med hårinpackning plus 
                                 en väska alltsammans  kostade ca 125 kronor det stog jag en timma i kö 
                                för att få betala aldrig mer Ullared   en lördag nära till kolapps för mig
                                                                  
                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0