SOLSKEN hela dagen

 
 
 
                                      Äntligen fredag som ungdomarna säger men jag tycker alla dagar är likadana.
                                      Fast jag tycker inte så mycket om när det är storhelger som  Påsk och Jul för
                                      då far folk omkring som skållade råttor och då ska allting ske på en gång.
                                      Men vi pensionärer kan ju ta det lugnt det är skönt.Men för lugnt har inte vi
                                      hos oss  vi grejar med lite av varje promenader boule och bowling och datan
                                      plus att vi spelar kort med varann, vi spelar vändåtta och jag brukar för det
                                     mesta vinna tror jag i alla fall.Jag längtar tills jag kan ta ut min cykel,vill inte
                                     göra det ännun för det är så mycket grus på alla cykelbanor och trottoarer,
                                     det är jättevasst  ganska lätt att få punka då.
                                     Nästa vecka ska det bli bakning utav  för  det kommer ju några kompisar hit
                                     och fikar jag råkar ju fylla snart egentligen inte mycket att fira att man blir ett
                                    år äldre men det går ju inte att stoppa åldrandet lika för alla så det så
                                    Ska laga  middag nu vi ska ät en god köttbit  med potatis och god sås ett glas
                                    vin blir det nog säkert till eller en starköl .
                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0