äntligen lite värme

 
 
                             Hurra i dag tror jag våren har kommit just nu är det plus 16,8 grader varmt härligt.
                             Vi gick en promenad  neråt hamnen satt på en soffa där och sola mycket folk som
                             var ute och promenerade. Jag gick inte så fort för i morse när jag  torkade under
                             sovrummsängen  knäckte det till i mitt revben  skitont gjorde det gör ont vid varje
                             steg och hosta kan jag inte göra  men det finns de som har det värre än jag
                             sitter nu i  solen i mitt kök och skriver Sven kollar förståss på motor på tv bilar som
                             kör rally det tycker han är roligt jag är mindre intresserad.
                             Tycker i stort sett att det bara är skit på tv om de inte kör en smaskig deckare det
                             händer ju ibland. Sen när det är  sport kan jag kolla.
                             Nu ska jag skala potatis och göra en skål med sallad till middag det blir kalops i dag
                             morsning
                           .
                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0