äggkastning

 
 
                            Ja i dag har det varit en dag som allt  nästan har gått illa. Vaknade klockan sju av att
                            huvudet kändes som en tom ballong kanske inget konstigt med det för tomt är det ju
                            för jämnan.Men i dag var inte samma konstiga värk som annars.Efter frukost så gick
                            jag till Hjortens på min vanliga styrketräning.Mina kompisar går på Stadshusets gym
                            men jag går kvar  på mitt ställe  tills de stänger för ombyggnad och det sker 6 maj
                           så det blir några ggr till sen hoppas jag det ska bli vår så jag får ta ut min nya cykel
                           När jag kom hem från gympan fika jag med en stor mugg kaffe och ett smörgåsrån.
                          Men sen började mitt dilemma  gjorde i ordning en deg till hallongrottor likadant som
                          jag alltid gjort ställde in plåten i ugnen  när jag skulle ta ut den så var det bara en stor
                          kaka av allt som satt fast på plåten  jag blev jätteglad och tog en degskrapa och skar
                          rent på plåten allt hamnade i en soppåse jag behöll plåten.men sen bakade jag korint-
                          kakor och kanelkakor  det lyckades bra. Sen tänkte jag att jag skulle koka  ett par ägg
                          till mig men det blev bara ett för det andra fick jag torka upp från golvet jag råka att
                         tappa det men jag trodde det var flera stycken för det är svårt att få upp det från golvet
                         Ja så har min dag varit nu ska jag lägga mig hoppas att jag inte ramlar ur sängen bara
                         fallet är ju inte så högt men jag bryter säkert nacken om jag ramlar ur
                          
               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0