Utkast: Dec. 09, 2012

 
 
                   Hurra  äntligen kan jag börja skriva i min Blogg har ju inte förtstått hur jag kom in  på min nya data.
                   Oj vad mycket  som hänt nu i mitt liv bara bra saker faktiskt. jag känner mig så lycklig och nöjd nu
                  med mitt liv. Bor i en fin lägenhet mitt i centrala delarna tillsammans med  en fin och snäll man vi
                  kompletterar varann mycket bra I går kväll hade vi en liten fest här vi var 18 stycken vi käka och
                  drack  och hade det hur roligt som helst. Men nu när jag sitter här vid min data och kollar ut över
                 köket det är ingen snygg syn måste jag erkänna. Ingen diskmaskin finns utan det är bara att ställa
                 sig  och diska jag har ju tid. Man är ju en glad Pensionär. Termometren visar på minus 12 så ska
                man gå ut blir det långkalsonger som gäller. Men vi ska inte gnälla Norrköping hade minus 21       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0