frankrike




                                  Ja nu har det blivit ny månad igen hösten närmar sig fort med mörka
                                  kvällar.Blev faktiskt ledsen  när jag läste mail från Elin de ska flytta
                                  till Frankrike  jag tycker inte det är  kul alls men hoppas det går bra
                                   för dem bäst att se sig om i världen innan det blir försent.Sen blir
                                  man sittande med barn och familj  " kanske" i dag ska jag åka till
                                  Möja  över helgen det ska bli skoj hoppas det finns något arbete att
                                  utföra för mig det brukar finnas något vi har så kul när vi är där
                                   ska cykla till stan nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0