telefonterror


                       Nu har det gått en tid igen jag bor fortfarande kvar och det kanske blir så jag vet
                       inte hur det blir med den saken. Tiden får utvisa det men nog är det trist här i alla
                       fall. Jag hör inte ljud från några grannar eller ser så många  går utanför heller men
                       där jag bodde förut  var det destovärre. Dagarna går ju sin gilla gång trots allt den
                       här veckan var jag på teatern och titta på en Revy den var bra De var från Västerås
                       De bjöd verkligen på sig själva det var många skratt i våran lilla teatersalong.
                       Men arg är jag har varit det sen i tisdags för då blev min telefon alldeles tyst och inte
                       har jag fått den lagad heller  visserligen har jag ju min mobil men det är ingen som
                       ringer på den det är de för snåla för (snåljåpar) jag är ilsken så  jag har fått huvudvärk
                       Men jag sitter här och tänker  egentligen spelar det ju ingen roll var jag bor jag blir ju
                       lika ensam ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0