minusgrader



                             i dag var det minusgrader så det är dags att ta fram mammeluckerna så
                             man inte fryser om  stjärten.Det är ju fina sköna dagar med sol skönt det
                             för solen värmer lite i alla fall.Det händer inte så mycket för mig nu jag har
                             ju mina vanliga aktiviteter förståss och det är bra framförallt så mår min
                             kropp bra utav min träning.Jag har  också mina handarbeten stickning och
                             lite syning. Ska sy  några kassar   det är bra när man går och handlar det
                             sparar pengar  två kronor för en kasse det är inte klokt jag tycker det är
                             för dyrt jag syr i markisväv de blir så stadiga  jag måsta ha något att göra
                             annars blir ensamheten gräslig  men min data är jättebra den tar upp många
                             timmar för mig jag mailar med barnbarn och kompisar det är jättekul.
                             Ska snart  cykla ut  en kompis och jag ska gå en tipspromenad.
.
                                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0