slut på all dejting

             

                    Ja nu har jag fått nog med att dejta karlar  att det finns så många tråkiga gubbar
                    det trodde inte jag men nu har jag bestämt att det får bli slut med det jag ska vara
                    ensam hellre det en skäggiga tandlösa individer som har svårt att kommunicera med
                    mig.Trodde ju att jag funnit den rätta mannen men så var det inte vet inte vad som
                    gick fel men han ville inte se mig mer kanske det var bäst men har lite svårt att få
                    honom ur mina tankar.Längtar till jul då kommer mitt barnbarn hem ifrån Frankrike
                    och ska fira jul det blir jätteroligt jag ska samla alla här någon dag och vi ska fira
                   riktigt ordentligt med de andra barnbarnen också har ju fyra st här i nyköping och
                   tre i Lund  men de får jag inte träffa så ofta  det är tråkigt  vi har storm ute den heter
                   tror jag "Berit"   Har varit i Svärta Kyrka i dag mycket trevligt var det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0