lite blandat


                                            Jag har inte skrivit på länge men nu är det dags igen tiden går
                                            så fort. Det har hänt  mycket  en mycket tråkig sak  hände i
                                            Måndags en god vän och våran ordförande i Kommunalpensi-
                                            onärerna avled hastigt.Vi firade 20års jubileum det var hon
                                            mycket engagerad i men tyvärr fick hon inte vara med sorgligt.
                                            Men det har hänt en rolig grej också jag har träffat en man som
                                            är mycket trevlig och sympatisk .Jag  har ju sökt efter en man 
                                            nu ett tag och nu verkar det som jag har fått napp vi har samma
                                            årtal tycker om att göra samma saker och att promenera äta god
                                            mat och att umgås med goda vänner kanske ett kap inte vet jag
                                            men   glad är jag 
                                                                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0