grusade förhoppningar


                                    Fick känna mig väldigt omtyckt och kanske älskad ett tag
                                    men sen helt plötsligt tog det slut hade hoppas att jag hade
                                    träffat en man som jag kunde  få vara tillsammans med men
                                    säg den lycka som varar vi tyckte ju båda om´ samma saker
                                    vara ute  och promenera lyssna på musik göra småresor vi
                                    pratade mycket om allt men sen plötsligt tog allt slut han kunde
                                    inte träffa mig mer sa han men jag önskar honom all lycka han
                                    kan få i livet men ganska grymt är det i alla fall
                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0