tapetsering



                          I dag har Roger tapetsera min hall det blev jättefint mycket ljus och fin
                          han är ju så noga med allt han gör. Men först var Björn och Anette och
                          hit och hjälpte till med att plocka undan möbler i sovrummet och köket
                          för jag hoppas att golvläggarna kommer i morgon..

                          Det blir nog en fin lägenhet det här med när jag får som jag vill och det
                          brukar jag få. Längtar till den dagen.
                          Just nu bor jag i vardagsrummet det går bra det med värst blir det i natt
                          då vet jag inte var jag är ska kolla nu på tv Mästarnas Mästare















                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0