ny lägenhet mycket jobb

 
                           Ja nu har jag flyttaa in i en annan lägenhet ganska mycket
                           småfel som den förra hyresgästen skulle ha sagt till
om att
                           det skulle åtgärdas men det strunta hon i och inte hade hon städat
                           heller det behövdes  inte hon skulle ju flytta så jag fick ta reda på
                           det också Ett tag ångrade jag min flytt men det är ju försent och
                           jag tror det blir bra här när allt är färdigt hoppas jag annars finns
                           det väl något hem de kan ta in mig på Så det är inte helt kört för
                           mig Jag ska få nya korkmattor i alla rum  och köket parketen är
                           väl ganska bra så men sen till hösten får jag nya köksluckor då
                           blir det fint just nu är de mörkblå kanske inte riktigt min stil men
                           man vänjer sig trots allt.Imorse gick jag med stavar ca två timmar
                           det var skönt inte så mycket trafik och inga galningar som nästan
                           springer över än när man går annars känner man sig i vägen nästan
                           överallt.Sen cykla jag till stan köpte lövkojor på torget cykla till
                           kyrkogården till Lennart och Olle de fick varsin bukett hoppas att
                           blommorna håller sig några dagar Det är så tyst här på gården
                           så nu har jag det och gnälla om förut var det ju ett jäkla liv då
                           var inte det bra man är aldrig nöjd ska  kolla tv nu en stund                          .
                                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0