laxens dag


                       Idag har det varit laxens dag i Nyköping de hällde i laxar i ån.
                       Det var nog mycket folk som kollade det, jag var ej och tittade
                       i år men förut om åren har det varit mycket folk och det var det
                       nog i år också.
                       Anette och jag var till stan hon hämtade mig kvart i tio. Vi handlade
                       lite kläder till Björn och lite studentsaker vi hade trevligt vi fikade på
                       Birgers och moffsade i oss varsin räkmacka och kaffe det var inte
                       dumt alls. Var med henne hem och hämtade hundarna sen följde hon
                       mig en bit  på vägen.
                       Det är inte så roligt att bara bo i ett rum det blir lite stökigt och dammigt
                       framförallt riktigt träligt mår inte så bra precis det verkar som det tar
                       lång tid att få golven klara de arbetar i ultrarapid men det är ju farliga
                       saker de handskas med.
                                                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0