hemlös



                             På onsdag blir jag hemlös får komma hem på torsdag kväll igen.
                             Det ska göras något med golven och då får jag inte gå på dem.
                             Jag har inget tält annars kunde jag tälta på gräsmattan här utanför.
                             Men det finns andra möjligheter  hotell kanske har ju kunnat åkt en
                             tur till Åland förstås men jag har en kompis som jag får sova hos.
                             Idag har jag varit på NKvillan och käkat lunch vi hade avslutning
                             på våran läsecirkel vi var 11 stycken. God mat var det ,sen en tur
                             till hamnen och avsluta med varsin glass. Det har regnat till och
                             ifrån hela dagen . Blev blöt när jag åkte från gympan på fm men
                             jag blev snart torr.Får sova hos mina barn  men vill inte vara till 
                             besvär .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0