första maj välkommen


           NU ÄR DET LÄNGE SEN SOM JAG SKREV DET HAR HÄNT MYCKET I MITT GAMLA LIV FAKTISKT.
           Just nu sitter jag i min nya lägenhet och skriver det känns himla bra men lite ensamt
           
DET HAR VARIT NÅGRA RIKTIGT HEKTISKA DAGAR ROGER OCH ANNELI OCH JAG HAR JOBBAT
           nästan häcken av oss men nu är det klart  bara tavlor som ska upp på väggarna och
           
LITE SMÅPLOCK MEN DET LÖSER SIG BJÖRN HADE EN SLAGBORRMASKIN SOM HAN SKULLE
           komma med så det blir fixat det också här är det bra faktiskt tyst och framför allt
          
VÄLDIGT LUGNT JUST NU I ALLA FALL HAR SAKNAT MIN GYMPA MEN I MORGON ÄR DET DAGS 
           igen så då blir det som vanligt jag saknar  gubbarna  som man kan slå lite käft med
           PÅ TORSDAG SKA JAG ÅKA TILL FAGERÅS MED EN BUSSRESA VI ÄR FYRA  TANTER SOM
           SKA GÖRA SÄLLSKAP DET SKA BLI KUL VET INTE VAR DET LIGGER MEN VI FÅR SE MYCKET 
           blommor  det kallas sveriges  lilla holland ska bli intressant tror jag tur att det är buss
           skulle jag åka själv kom jag nog  varken dit eller hem men kul ska vi ha.
           i går kom emma hem från malaga hon var så brun och fin vi käka här allohopa
           ska kolla tv nu kanske sitta på balkongen en stund den har jag inglasad skönt
          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0