första åskvädret


           

               Det har gått några dagar nu sen sist lite har det hänt faktiskt,som det alltid gör,har börjat
               med min golf  vilket var riktigt roligt jag slog mina kompisar nu första gången vi spela det
               blir säkert ordning på sånt det med sen när alla blir varma i kläderna då blir jag nog sist
               det gör inget det är så himla roligt att spela. 
               sen har jag börjat få hit lite gubbar som grejar mina fel i lägenheten så det känns bra nu
               bara mattgubbarna som har uteblivit men de kanske kommer nästa vecka förhoppningsvis
               ska få nytt badrumskåp sen blir balkongen riktigt tillsnyggad (trorjag) I allafall skönt att det
               blir gjort sen kan jag börja bjuda hem lite folk på fest här det längtar jag att få göra  jag har
               lovat och jag håller vad jag lovat det har jag alltid gjort (kanske)
               har inte alltid under den här perioden varit  så pigg kanske sårat någon med mitt dumma prat
               men jag ber om ursäkt för det det är inte alls meningen att jag ska såra någon som jag älskar
               mycket.I morgon är en ny dag sen är det en ny vecka snart,den veckan hoppas jag mycket på
               längtar att få städa och att göra det hemtrevligt här när mina barn  barnbarn och vänner och
               kompisar  ska bjudas hit på fest                                                                                                   
               
             
            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0