vattenpölar


                  Var ut och gick i dag  det hade varit skönt med stövlar men jag har inte några,
                  så jag traska i vattenpussarna med mina fodrade vinterkängor och tårna fick
                  sig en riktig blöta men det gjorde inget för de behöver nog blötas upp ibland.
                  Har återigen kollat på min lägenhet den som jag flyttar in i den 29 april var dit
                  och tog mått på gardiner och mattor.Det blir nog kanske bra där när jag får
                  färdigt.Fast lägenheten som jag bor i nu är nog frächare men man kan inte få 
                  allt
                                                                                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0