kväll


                      
                            i kväll har jag suttit och pratat med ett barnbarn som är i Malaga.
                            Jag satt och skrev ett mail till hennes syrra och då ploppa upp en
                            liten ruta där det stod heeeej Farmor blev jätteglad samtidigt blev
                            jag hispig fort som sjutton trök jag i MSN så jag kunde prata med
                            henne blev ivrig att hon skulle försvinna. Det är väl underbart när
                            någon tänker på en gammal tant som jag. Och vad långt bort hon
                            är sen och det kan fungera det är ju hur bra som helst.
                            Vi har lovat varandra att vi ska snacka fler gånger, men skolan
                            tar nog ganska mycket tid skulle jag tro.
                            Nu har jag kollat på en film som hette "Potatishandlaren" med Lassgård
                            han fick ju ta ut stickor ur arselet på dottern i huset sen fastnade  dottern
                            och Lassgård i sängen så Pappa fick hjälpa dem loss men det slutade dock 
                             lyckligt med bröllop och stor mage .Sovdags för mig                                                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0