träff



                                  SOL i dag det är skönt  våren kanske är på väg förhoppningsvis.
                                  En bra vecka  har det varit hektisk som vanligt men det tycker ju
                                  jag om det ska hända något nästan jämt inga döperioder här inte
                                  för då mår jag inte så bra. Jag försöker ta vara på alla roliga saker
                                  som händer de är väl inte så många men de finns.
                                  Igår tillexempel var jag och träffade några av mina barnbarn med
                                  pojkvänner vi fika på Princess det är alltid en höjdpunkt att träffa
                                  dem.De är så gulliga allihopa.Jag är Farmor men vi hade även 
                                  Mormor med.                                                                                                 
                                                                                     
                                                                                                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0