stadspromenad



                              Började dagen med en god frukost sen blev det strykning från förra
                              veckans tvätt.En tur med en del skräp till cotainern .Tog fram min
                              dammsugare och dammsög dammade lite med dammvippan flyttade
                              på dammet lite.Var till Maxi och handlade.
                              Efter lunch promenerade jag till stan var inne i en del affärer handlade
                              inget "bara tittade" gick sen hem till ensamheten och min dator.
                              Skulle köpa gardiner men känner mig väldigt osäker det är till min
                              nya lägenhet.Jag funderar hit och dit pratar med mig själv får dåliga
                              svar eller inga alls. Kanske lika bra att vänta med att köpa gardiner
                              tills jag har flyttat in det finns ju färdigsydda som är jättesnygga.
                              Snart ska jag sätta mig framför dummburken inget särskilt att se
                              men ett bra tidsfördriv. Det blir inget vin i kväll tomt i skåpet
                              köpte inget heller. Tycker det känns bra ändå.
                              Hoppas våren är på väg då blir det många promenader i solen.
                              Fåglarna kvittrar ju för fullt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0