snö


                            i dag fredag 18 mars har det snöa ca 10 cm, jättetung är den också.
                            Jag tycker synd om snödroppar och krokus men de är väl vana att
                            det faller snö på dem.Ännu en vecka har gått nu ganska bra har den
                            varit .har varit på gympa och  promenerat med stavar men jag har 
                            gått så mycket med dem så nu är den ena trasig så det måste bli ett
                            par nya.Igår när jag var ute och gick´ träffa jag Bengt han hade lite
                            svårt att lämna mig men till slut gav han med sig för han upptäckte 
                            nog att han stank en hel del.
                            Imorgon ska jag bjuda på mat  det blir 9 stycken har grejat lite med
                            det i dag Min son och dotter med familjer det är så roligt att träffa dem
                            det blir alldeles för sällan.Nu blir det väl lite tv tittande innan särken åker 
                            på.                           .


                                                       
                            
                                                          
                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0