skor


                           Nu har jag nog packat färdigt för den här veckan "tror jag" kanske blir det
                           några kartonger till i helgen man vet aldrig.Sitter nu här för mig själv och
                           knappar på datan  har ett glas vin och några goda kex att smaska på det
                           förgyller tillvaron för stunden i morgon är det som vanligt igen.
                           I dag gick Marianne och jag till Maxi för att som vi trodde gratis lunch det
                           var provsmakning på lite jag säger lite för det var det vi fick gå hem och
                           äta en korvsnutt men det gick bra det med.
                           Igår var vi till Oxelösund på en liten tripp vi skulle köpa varsitt par skor
                           hade vi tänkt men så blev det inte , i den första affären köpte Marianne
                           ett par jag slog till med två par ett par halva priset det andra var det 10%
                           på sen hamna vi i en typ leksaksaffär eller nåt sånt de sålde skor där med
                           för vuxna och barn.Jag slog till igen och köpte ett par alltså blev det tre par
                           Marianne kom hem med två par. Men såna affärer får man inte göra varje dag
                           men kanske  ibland får väl tänka på att jag inte har så många garderober
                           men jag har en stor inglasad balkong där får det rum mycket
                           Jag börja funder starkt på om jag är skonarkoman tycker ibland att det känns så
                           Men det gör väl inget någon last måste man väl ha det underlättar                   
      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0