packning


                                Jaha nu har det kommit så långt så jag har börjat packa det känns
                                riktigt bra att komma i från den här delen av stan, slippa snusprillor
                                spott  cigarettfimpar piss och godispapper ölburkar och spyor det får
                                man cirkla emellan inte så trevligt  precis. Blir bättre dit jag flyttar.
                                Men det är mycket jobb men allt går utom nyfödda barn.Tycker nog
                                det är ganska roligt att det händer något.Får ju köpa lite nya grejer
                                så nu händer det nått nytt varje dag.
                                Jag har  varit hos tandläkaren i dag jag håller på och rotfyller en tand
                                det blir dyrt  tycker nästan man skulle ha betalt  istället för att man 
                                sitter där och pinas                                                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0