kontrakt


                          Har varit och skrivit på mitt nya kontrakt i dag, och fick en massa
                          papper som jag ska läsa det får bli min kvällsläsning om jag fattar
                          vad jag läser så sent. Men det är väl inte så noga man blir nog säkert
                          påmind om man glömmer något folk är ju så snälla och talar om när
                          man är glömsk. I morgon ska jag bjuda Ella på lutfisk kl 3 jag hämtar
                          henne kvart i tre i huset bredvid där jag bor. Sen skjutsar jag henne 
                          hem. Hon orkar inte vara här så länge blir trött  ganska  fort.
                          Hon sätter så stort värde på att jag  bjuder på lite mat.
                          Ibland bakar jag till henne ska nog baka några rågbullar i morgon
                          bitti till mig så då får hon några stycken.
                          Gympa i dag med styrketräning sen promenad  på eftermiddagen
                          Ingen ide att lägga sig ännu  någon idiot håller på att spika här intill
                          någon som flytta in här i söndags   ska ta mig en kopp the nu 
                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0