datan


                                Nu har det gått ett tag sen jag skrev något. Har pratat med mina
                                barnbarn ett som är i Malaga och läser spanska vi pratar nästan
                                varje dag det är så kul.Den andra tjejen bor i Stockholm och vi
                                har också kontakt ofta.Trodde väl aldrig  att jag skulle sitta här
                                och prata genom datan  det var ju riktigt långt borta i min värld.
                                Andra kunde men inte jag . Men som sagt nu sitter jag här i alla
                                fall den här gamla tant brandt och det är hur roligt som helst.
                                Även lite snack med syrran till de här tjejerna. Men ska jag vara
                                ärlig så är det dom som lärt mig det mesta. Gick en nybörjarkurs
                                på data lärde mig grunderna men inte mer. Men nu skule jag nog
                                inte vilja vara utan datan det är  ett sällskap för mig precis som en
                                gammal gubbe för de pratar ju inte så mycket och datan tiger ju
                                med.Idag har det varit styrketräning och läsecirkeln full dag.
                                Imorgon ska jag uppvakta en tant som fyller 83 år var till henne
                                i fredags med bröd som jag bakat det uppskattar hon verklingen
                                I stort sätt är jag ganska nöjd ändå med mitt liv perfekt blir det
                                nog aldrig men man kan inte få allt.Som gumma sa man får vara
                                glad för smula

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad skönt att du är nöjd! Det är så kul att prata med sig på msn! Vet inte om du kan läsa den här kommentaren. Jag ska lära dig nästa gång vi ses!

2011-03-15 @ 10:37:05
URL: http://elinmariabrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0