fredagsregn



                           Har nu gått några dagar sen jag skrev sist. Det har varit avslutnig
                           i skolan. Sen studenten  mitt barnbarn gick ut på Gripen även hennes
                           pojkvän de har gått i samma klass. Festen efter var i Trosa i hans
                           föräldrahem mycket trevligt var. det. God mat trevliga människor
                           Det var den fredagen som gick. Lördagen var jag till Lundaskog och
                           firade min systers dotter som fyllde år det blev grillning och kaffe
                           med gott bröd i regn och åskväder men humöret var på topp  alla
                           fall.Sen söndagen var det bal vid Nynäs slott jag fick följa med och
                           titta på alla fina ungdomar och deras fina kläder det var faktiskt en
                           upplevelse.Ja den helgen  gick fort och nu är det fredag igen regnat
                           hela dagen väldigt trist har det varit.I morgon ska jag till en mycket
                           snäll och rar vännina  hon bjuder mig på fika och mat sen blir det nog
                           kortspel med två manliga vänner till henne det blir nog mycket trevligt
                           hela dagen försvinner nog kvällen med kanske man vet aldrig vad som
                           gömmer sig i buskarna.Min son kör Vätternrundan i morgon jag hoppas
                           det går bra för honom det blir första gången han kör men jag tror nog
                           att det blir fler gånger .Bara vädret blir skapligt                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0