lite tillägg för nationaldagen



                    Jag skulle fira mitt minsta barnbarn som fyllde 14 år i går men  jag ville inte
                    gå dit för jag var förkyld och jag går av princip inte bort till någon för jag vill
                    inte smitta ner någon allra minst mina barn.
                    Idag hade jag lite energi när jag vakna så kanske förkylningen är på väg att
                    försvinna . Har möblerat om lite i vardagsrummet så nu åker dammsugaren
                    fram det är alldeles för varmt att städa men det är skönt när det är gjort jag
                    kan inte gå bland dammråttor.Sen blir det en promenad med stavar men det
                    skulle visst bli regn i eftermiddag då få man en dusch samtidigt nej nu ska jag
                    arbeta igen måste göra ett tillägg här det är nog åldern på mig  för jag skrev
                    fel ålder på mitt minsta barnbarn  hon fyller ju 15  förlåt så mycket för det
                    jag ska bli bättre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0