Fia och kortspel


                    Det har varit några roliga dagar  nu  med mycket skratt och prat god mat och trevliga
                    människor. För det första är jag mycket nöjd att min son klarade sig så bra när han
                    körde Vätternrundan för första gången det gick väldigt bra för honom. jättefin tid fick
                    han det blev blodad tand tror jag för honom så det blir nog kanske fler lopp för honom
                    så jag ska gå i spänning  igen .Men det är ju ett år dit och det händer mycket på ett år
                    Helgen som har gått var jättebra jag var hos en vännina  och två manliga kompisar till
                    henne vi fika spela poker  hon bjöd på mat sen var vi och spela minigolf jag fick låna
                    en proffsklubba den var helt suverän att slå med.Brukar ha ca 58 till 62 slag i vanliga
                    fall men nu slog jag bara 47 det var  jättekul. Men det var naturligtvis klubbans förtjänst
                    sen spela vi poker när vi kom hem jag kom hem kl 2200 sen blev det söndag då hämta
                    jag kompisen halv tolv  i regnet vi åkte till Hulo i Vagnhärad och handla fika på Trollet
                    Vi åkte gamla vägen hem till mig  så vi käka kycklinggryta här sen löste vi korsord jag
                    skjutsa hem henne halv åtta efter en mycket härlig helg vi har haft det jättekul ska spela
                    golf i morgon utan proffsklubban  då får jag se om det var min skicklighet eller klubbans
                    förtjänst att det gick så bra för mig redovisning kommer senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0