diverse inlägg

 
               Nu har det gått bra länge sen jag skrev något, men nu ska jag försöka igen.Har nu bott i min
               lägenhet sen första maj men har inte färdigt ännu kanske det aldrig blir det men det gör inget
               har ju en säng i alla fall och kan laga lite mat. Det har strulat från första början här för mig så
               det känns inte alls bra att göra färdigt.Damen som bodde förre mig tyckte väl det var bra att
               fönster  blåste upp och slog sönder saker, men det tycker inte jag det sista som hände i onsdags
               var att hatthyllan ramlade ner  hade en fin lampa låg på den det blev bara smulor av den jag               
               tror jag har splitter i foten av den  men lite minnen ska man väl ha av händelsen.
               I torsdags  åkte vi 22 stycken till VÄRMLAND det var en läsecirkel vi har läst landskap hade det så
               bra var till Mårbacka och lite runt i Värmland vi blev inkvarterade på en militärförläggning i Karlstad
               hade det mycker trevligt men det har kunnat varit bättre jag var så förkyld hostade och snörvlade
               jag tror inte mina medpassagerade var så förtjusta. Men något roligt kanske det blev jag kanske
               lyckade att smitta ner någon man kan ju alltid hoppas på det. Den här veckan är det korvgrillning
               tipspromenad vid Ryssbergen på torsdag var det visst, fredag är det studenten det ska bli kul men
               vet inte ännu vad jag ska ha på mig kan väl vira ett lakan runt mig det är ju studenterna som är i
               blickpunkten i alla fall. Men det ordnar sig nog med det, annars gör man sina misstag  igelkotten sa
               ju det när han kröp upp på rotborsten 
             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0